0 symbols (min 100)
Submit answer
Question:
#191705

I want to cancel my account. I have called 800-436-**** several time with no answer. Help to cancel.

0 symbols (min 100)
Answer:
by Instaflex Response #2525588

Hi - We're sorry to hear you had trouble connecting with us over the phone. We were able to locate your account based on the email address you used for this posting and your account has been canceled. You were also sent an automated email confirmation of the cancellation as well. Please don't hesitate to reach back out directly should you need anything else.

View
Question:
#191482

cancel my subscrition for the 4 th request I have called email still recieved A BOTTLE and phone number is deceptive please cancel my subscription and give me a refund Levone Pleas Lplea44@***.com

0 symbols (min 100)
Answer:
by Instaflex Response #2519682

Hi Levone - Our records show your account is canceled and that an automated email confirmation was sent to you confirming this as well. If you need any additional assistance, please don't hesitate to respond to the cancellation email. We're sorry if you had any trouble contacting us as that is highly atypical. We offer support via phone, email, SMS, and through our online self service portal.

View
Question:
#191348

How do I cancel my subscription without having to pay so. The Insta flex did not work for me in fact seem to make my hip worse beyond me. I did not realize that to purchase the Insta flex was so expensive which I cannot afford.

0 symbols (min 100)
Answer:
by Instaflex Response #2518806

Hi - Our records show that your account is canceled. It never costs anything to cancel an account with us and all you have to do is reach out to us by calling, texting, emailing, using the contact form on our site, or using the self service portal and just ask to cancel.

View
Question:
#190787

I want to cancel my instaflex 14-day trial. It didn’t work and I can’t afford the monthly payment. Candace Calbert

0 symbols (min 100)
Answer:
by Instaflex Response #2511218

Hi Candace - Not a problem, we have used your information from the post to locate your account and it is now canceled. An automated confirmation of the cancellation was also sent to the email address we have on file. Should you need anything else, please don't hesitate to reach back out to us directly.

View
Question:
#187547

I need to cancel this auto-ship program due to the fact that I am on a limited income and cannot afford the monthly price of Instaflex Joint Support. Thank you for the free sample. dianabinkley8@***.com

0 symbols (min 100)
Answer:
by Instaflex Response #2455528

Hi Diana - Our records show your account was canceled earlier this morning when you reached out to us and that an automated email confirming your cancellation was sent to you as well. Should you need anything else, please don't hesitate to reach back out to us directly.

View
Question:
#164096

I want to cancel and get a refund for the last bottle I was charged for.

I was not aware that the cost per bottle was $75 and I didn't sign up for that. I want to cancel immediately as I was charged a second time and I have not received the bottle.

Please send return instructions in case I receive the bottle.

I want to cancel! Thank you, Marisela Aray 754-423-****

0 symbols (min 100)
Answer:
by Instaflex Response #2281569

Hi Marisela - It appears that shortly after making this post you were able to connect with one of our customer service reps. Our records show your account has been canceled and you were issued return instructions to get a full refund. Please don't hesitate to reach back out to us directly if you need any further assistance.

View
Question:
#146750

Can I please cancel my account? I also have 2 unopened bottles, can I return them for a refund?My knee condition got better on its own!

I want to cancel the product. Thank you for your time and consideration.

0 symbols (min 100)
Answer:
by Instaflex Response #2243322

Hi Patricia - Our customer support team did receive your message and your account has been canceled. You should have received an automated email confirming this as well. Our records show our team also sent you a RMA # as well as return instructions for those bottles that you would like to return for a refund. Please don't hesitate to reach back out to us directly if you need any further assistance.

View
Question:
#140630

I can't seem to be able to cancel.

I am on a fixed income and cannot afford your prices. Please cancel my shipping of $5.99 My credit card ending in 8992 was used.

0 symbols (min 100)
Answer:
by Instaflex Response #2221651

Hi Vicki - Not a problem, we're happy to help. Your account has been canceled and an automated email was also sent to you confirming this as well.

View
Question:
#117590

$81.91 ?What is this on my credit card for $81.91 statement? ??????????????????

???????????? ??????? ??? ???????

??? ??????????? ?????????????? ????

??? ????? ?????

?????????? ?????????????

0 symbols (min 100)
Answer:
by Instaflex Response #2155739

Hi Wanda - It appears you phoned into us a few days after making this posting and were able to get help. If you need anything else, please don't hesitate to contact us back

View
Question:
#110231

how can i get my subscription cancelled.Ive been on hold forever.Requested free trial-did not realive it would be an automatic subscription. Called to cancel but was on hold forever. Its ridiclous to have to go thru so much to cancel.

0 symbols (min 100)
Answer:
by Instaflex Response #2130816

Hi Rebecca - We're so sorry you had an issue getting through. Customers may cancel by calling in to us, emailing us, using the contact form on our site, or using their self service account online. We have gone ahead and canceled your account for you and you should receive an automated email confirming it as well. Please don't hesitate to reach back out if you need anything else.

View
View more (6)
Ask a Question About Instaflex
0 symbols (min 100)