State: California Product: Instaflex Free Trial Clear all filters (0 of 55 reviews match)
filters
State:
City:
Show
Product:

This company is terrible to do business with. Ordered free 14 day trial and it never arrived, said it was my fault??? Gave me a tracking number, said I would have to file a complaint with the Post Office. They had already charged me $74.98 for a month's supply and...
Read more
Anonymous
susan savoca

Hi I am waiting for a refund the pills do not work .my return number is 553257 my name is susan savoca susie49q@aol.com thank you

Anonymous
Donna Pounds

This has overdrawn me with the $74.98 and the $36.00= 110.98 . I would like for you to refund me ! They do not work as we'll as my prescription and I do not pay this much

Upland, California
Product
Instaflex Free Trial
#796832
I have knee pain so ordered what I thought was the free trial. Should have known better. They automatically start sending you new orders charged to the card you used. The advertising led me to believe I was giving my card number for "shipping" costs, not for...
Read more
San Diego, California
Product
Instaflex Free Trial
#703103

Instaflex Free Trial Review

I ordered free sample, paid shipping. Then they took $74.38 from my account for a month's supply which I never received. Won't ever order a "free" sample again!
Sacramento, California
Product
Instaflex Free Trial
#670361
Show
I ordered the free trial size bottle of Instaflex and also ordered the multivitamin supplement to go with it but did not see the fine print that gives you the info on the autoship program which you will be enrolled in if you do not cancell your next order or enrollment...
Read more
Long Beach, California
Product
Instaflex Free Trial
#607927
Instaflex will snag you into buying the product. They have you pay $4.99 for shipping for the "free" trial and then start billing you for full doses. The fine print buried in terms say they will do this but unless you read it all you'll miss it. Do NOT sign up...
Read more
Anonymous
Anonymous

Please stop sending Instaflex to Roberta A. McCracken and stop charging to my account.

Anonymous
Linda

I got the free trail and it seemed to help a little. But lost track of date of auto-shop (they always tell you how long you have, look in fine print) and it hit bank at a bad ...

Stockton, California
Product
Instaflex Free Trial
#251827
Instaflex's reply to:

Hi Jay, we show that we received your return product and you were issued a full refund for the return, and your account was canceled at your request. If you need any further help, please don't hesitate to give us a call at 877-869-3310.
Read more
Aliso Viejo, California
Product
Instaflex Free Trial
#207167