filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show
Instaflex's reply to:

Quincey – Your account was canceled on 3/9 when you phoned into us. If you need any additional assistance, please don’t hesitate to contact us back directly.
Read more
#1488996
Salem - we received your email shortly after you made this posting. Your account was canceled and you were sent return instructions on getting a full refund for all 3 bottles. We’re sorry if you missed the subscription program terms when you checked out, but all aspect...
Read more
#1469744
I ordered the free sample and paid the $4.00 shipping charges about the 8th day of October, 2014. On 10-28-14, I was charged for $74.98 from Instaflex. I immediately call the telephone number, 800-436-0920 and told the rep I had not ordered this product, and that...
Read more
Anonymous
Mya T. Poe

Please cancel future shipments of Instaflex.

Anonymous
Jacques Bedard

This is Jacques Bedard 613-936-8208 or613-360-6624.i need for you to cancel the order that someone took money out my bank.my address is 1237 please second street west Cornwall...

#552945
Instaflex's reply to:

Michelle – Your account is indeed canceled. Should you need anything else, please don’t hesitate to contact us back directly.
Read more
#1464864
Instaflex's reply to:

Kathryn - we show you contacted us earlier today via our customer service center. The agent you spoke with was able to locate your account, help you with your order, and provide you return instructions. Should you need any additional help, please don’t hesitate to...
Read more
#1433014

Instaflex - Good I'll buy more

I paid for my 2 week trial of Instaflex I cancelled a few days after receiving I didn't know I could buy them at a shopping center close to where I live at GNC I can buy them there instead of paying the s&h for more
#1494135
Beatrice - Our records show you were able to call in to us on 12/1 and you spoke with a representative who has able to help you cancel your account. They were also able to stop your shipment for you and issue you a full refund. If you need any additional assistance,...
Read more
#1412114
Instaflex's reply to:

Brenda - our records show your account was canceled yesterday when you phoned in to us. If you need any additional assistance, please don’t hesitate to contact us back.
Read more
#1408018
Instaflex's reply to:

Kristyl - We're sorry you didn't receive your order. Our records show you called us, shortly after posting this, we updated your address as it was submitted to us incorrectly, and we have shipped you out a replacement bottle. Should you need additional...
Read more
#1403818

Instaflex - Payment

Would not take a prepaid credit card, have the money on the card. But they don't honor aPREpaid Visa card
#1412679