Instaflex's reply to:

So instaflex NO.i think

We’re sorry to hear the product did not work for you. We’d be happy to help assist you with your account. Since you posted the comment anonymously, there is no way for us to do this proactively for you or to contact you. Customers may cancel anytime by using the contact form on Nugenix.com or by emailing us at support@nugenix.com. If you wish to speak with someone to cancel, our customer care center is open 6 days a week and be reached by calling 855-714-3234. We’d be glad to assist you with canceling through any of these avenues.
ID
#1000012 Review #1000012 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy

it did not work , tried second bottle still did not work. I tried to cancel , that did not work either.

what do you do, when they do not listen. I think it is a scam , so you keep on paying. how do you stop them. who do you talk to ?

to stop this nuisance, let me know please .

is there a number to call please. I do not what else to say to get their attention and stop this stupidity I do not know what else I can say for them to listen, I just keep repeating myself.so I keeping saying the same thing, because they refuse to accept my comments.

Instaflex's reply to:

Instaflex - Membership Review

We’re very sorry to hear the product did not work for you. We would be more than happy to assist you with your account if you can call us at 800.436.0920 or email us at support@instaflex.com. You comment was posted anonymously, otherwise we would be able to follow up with you directly. We also offer a 30-day money back guarantee on all shipments, so a customer, like yourself, would be able to return their shipment for a full refund. We would be happy to give you those details if you can contact us directly.
ID
#988529 Review #988529 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy

I was told if this didn't work they would cancel my order. It didn't work but the pills kept coming and my card kept being billed and I can't get my money back so I cancelled my card and got a new one This is BS

Instaflex's reply to:

Instaflex - Review in Health and Beauty category from Montreal, Quebec

We make Instaflex available for purchase in a variety of manners including major retail outlets like GNC and Walgreens, single and multiple bottle purchases on our website, and also through a trial program. Customers who purchase through our trial program have 18-days to sample our product. Customers who like the product don’t have to do anything and at the end of the 18-day trial they will be placed in our auto-replenishment program. Customers who do not like the product or prefer not to be on the auto-replenishment program may cancel any time during the 18-day trial or after without future commitments. We try to make the product available for purchase in the manner of the customer’s choosing.
ID
#919856 Review #919856 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Good customer service

Whoever you are, be careful and don't give them your credit card dates.

I had to cancel my credit card because they started to take money out of it, without my consent! THIS IS A SCAM !!! Now they want me to write 100 words to be able to submit this review, ok: SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM.

Ali – Our records show that you signed up for 2 trials of Instaflex Advanced several weeks apart. Shortly after you posted this, our records indicate you phoned into our customer care center, for the first time, and asked for both accounts to be canceled, which they...
View full review
ID
#893372 Review #893372 is a subjective opinion of poster.
Location
Southington, Connecticut

Instaflex - Cannot complain

I ordered Instaflex because a friend cannot buy it where she lives. She heard about it, read a study and thought she should try it to ease her knee pain. I signed up for the trial, received the capsules, cancelled and never heard again lest one e-mail "Sorry to see you go...". My friend then found a store in Canada where she can get Instaflex cheaper and continued buying there instead through the subscription. At least there was no CC scam that I could identify. It is a whole different issue about the claim that it helps with all sorts of pain, but that can be discussed to death just like with all other remedies.
View full review
Testimonial

Instaflex is a paying client of Opinion Corp and utilizes its services to proactively identify and correct customer service issues.

ID
#708723 Review #708723 is a subjective opinion of poster.
Location
Toronto, Ontario
Pros
  • Prompt service
Reason of review
On time delivery
Have taken Osteo Bi-Flex for over 5 years. Decided to try Instaflex Advanced to see if it might work better. Instead of getting caught in the automatic re-orders, I bought the 14 pill bottle at Walgreens and dropped the Osteo. Tried a second 14 pill bottle hoping...
View full review
2 comments
Anonymous
#1048657

I've been using glucosamine sulfate since 1998 and it has helped immensely. Earlier this year I was diagnosed with the gout - glucosamine uses shellfish/fish in their blend - which I have to avoid.

Instaflex advanced doesn't use shellfish/fish so I tried it.

For the last 3 months I have felt slightly better in the knees, back and ankle (gout hit me hard here). So if you're body can handle shellfish/fish I would stay with the glucosamine.

View more comments
ID
#660802 Review #660802 is a subjective opinion of poster.
Location
Saint Petersburg, Florida
Reason of review
Not as described/ advertised
When you order the free trial of "Instaflex Joint Support" for the processing fee of $4.99 you are also giving them permission to charge your credit card each month for a recurring supply of Instaflex. It's all in the fine print. It you look at the fine print on your...
View full review
11 comments
Anonymous
#1854324

It is no good it doesn't effective.

View more comments
ID
#602831 Review #602831 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Problems with payment
I ordered the free sample and paid the $4.00 shipping charges about the 8th day of October, 2014. On 10-28-14, I was charged for $74.98 from Instaflex. I immediately call the telephone number, 800-436-0920 and told the rep I had not ordered this product, and that...
View full review
13 comments
Orson
#1690746

I had the same thing happen. I ordered the “free sample” and was charged $74.98!

What a ripoff! Am going to call them.

View more comments
ID
#552945 Review #552945 is a subjective opinion of poster.
Location
San Antonio, Texas
Loss
$110

Instaflex - Billed and shipped product without my requesting it

Same as many others these scammers began shipping and billing me without my consent. DO NOT give them a credit card number for the shipping charges on a "free" trial. They will use your number to bill you $75 EVERY MONTH. The trial product they sell didn't do anything foe me. This is a scam and the FTC should be looking into their business practices. I would not recommend to anyone to do business with this company as they are automatically billing people who thought they were just requesting a free trial sample - NOT signing their life away. Bad Business Bad Product.
View full review
1 comment
Anonymous
#1713694

I told u all I just want to try the free sample now u have charge my card. Take me off ur list . Plus I want my money back

ID
#550502 Review #550502 is a subjective opinion of poster.
Location
Tallassee, Alabama
Reason of review
Fraudulent Billing
Loss
$75
Preferred solution
Full refund
This company use ad to lure you to get a free sample. Then if you do not call to stop, they'll keep charging on your card. Be careful! They just want to use this way to skim people who have a busy schedule and do not check on their card. I called to ask them to...
View full review
6 comments
Anonymous
#1616458

ATÉ AGORA NÃO RECEBI NENHUM EMAIL DE POSTAGEM DO PRODUTO...APENAS RECEBI EMAIL DE CONFIRMAÇÃO DO PAGAMENTO REALIZADO PELO MEU CARTÃO...

View more comments
ID
#323601 Review #323601 is a subjective opinion of poster.
Location
Houston, Texas
Instaflex's reply to:

08/02/2010 Unauthorized Charge DDL*INSTAFLEX 30DAY SP $74.98

Hi, our records indicate that we did eventually receive your return from USPS and that you were issued a full refund. If you need any further help, please don't hesitate to contact us back at 877-869-3310 or email us at support@instaflex.com
ID
#192290 Review #192290 is a subjective opinion of poster.
08/02/2010 Unauthorized Charge DDL*INSTAFLEX 30DAY SP  $74.98

INSTAFLEX Misleading Charge me on 8/02/2010 Unauthorized Charge DDL*INSTAFLEX 30DAY SP $74.98 12 days after recieving their trial product by mail. I did not authorize them to charge nor did they advise of the same. People beware of this scam, the product is a placebo and has no benefit or is it a remedie for what it claims.

You were reading a complaint about Instaflex.

Filing a new complaint about

The Instaflex company took 74.98 from my account in January. Soon after I received the product I called the customer service no. and got a RMA no. to return the product . I took it to the post office and handed it to the postal worker and still did not receive the refund. They tell me they never received it. How did they get to me? I have called numerous times and they tell me to talk to a supervisor and put me on hold or promise to have someone contact me within 72 hrs. and I'm still waiting. Do not ever order from them ! It doesn't work anyway!!

44 comments
Anonymous
#571109

I was also charged the 74.98 on my credit card without knowledge or authorization. I never never never authorize automatic debit to my bank account. Apparently after you receive a trial 14 day free supply you are fair game for future automatic charges.

Anonymous
#528073

Tried it once with terrible results. Their marketing strategy is a common "SCAM".

I bent over backwards to find a return address ,but by the time I was invoiced on my credit card{with out "ANY" authorization .They are taking advantage of those desperation in chronic pains.My brother in law / Ont M P P will hear of this as well as the B B Bureau. :( :( :(

Anonymous
#509440

An other fish. Yes I am an other one who did not have a refound from instaflex. I send back the product June the 16th 2012, and still waiting.

Anonymous
#499004

Iam not satisfey this medesin :cry

Anonymous
#481638

I have the problem as all above and I need assistance for taking legal action against these people!

Anonymous
#478710

I ordered the "free" sample and now they have sent me another bottle which I did not ask for and charged my credit card. I don't think the product has actually helped with my joint pain.I need my money back right now.

This is a big scam.

Anonymous
#464822

j'ai reçu un compte de 74.98$

Je n'ai rien commandé et je n'ai rien reçu.

Donc je ne paierai pas ce compte.

Merci

Anonymous
#457271

I would like to canel all order of instaflex, I do not like been charged for this. I try the free trail that was it.

I did not agree for you to charged me again on my card $74.98 and $30. all in the same day what up with that? (11502 Freeman Ave.

Hawthorne CA. 90250)

Customer ID #3635141

Anonymous
#455310

DDL Instaflex has done the same to us, they have illegally charged my credit card for a supply I did not authorize to order, ship or request!

Anonymous
#453235

i don't authorized to that company to charge me the amount of 74.98. I need that they give my money back right now. Everybody have to take care with that company.

View more comments (43)