Instaflex's reply to:

Instaflex - Take pics at checkout

Dave – We show this is the 3rd time you have placed a trial order with us over the last few years. Your most recent one, the one the post is about, we show you were charged $4.99 shipping for the trial, as stated on the checkout, and then after checkout you opted to also make a one-time purchase of our travel pack for $29.99 and no additional shipping. Both of these are the same prices we’ve been offering on these choices, all year, and they have changed. It sounds like you make have some charges from a different company confused with us. If you need any assistance, please call us at 800-436-0920 and we’d be glad to help.
ID
#1100299 Review #1100299 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Pricing issue
Loss
$13
Preferred solution
Let the company propose a solution

I decided to try the free trial for just shipping and as it went through checkout they had an offer to add another two weeks for 17.00 more at this time only so I thought OK maybe it would take more then two weeks so opted to do that so my total should have been about 20.86.Later upon looking at my visa bill I see they charged me 3.86 on one charge and a separate charge of 29.99 for the other and shipped together but billed it like I ordered that separately at full price.I tried going through customer service and they could not explain why it was billed separately on different orders but shipped together.....I can and its called SCAM

Instaflex's reply to:

Instaflex - 13572882

Marc – Your account has been canceled. In the future should you need assistance, please contact us directly by calling 800-436-0920. We do offer English, French, and Spanish languages for support.
ID
#1094982 Review #1094982 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
je veux juste la commande gratuite pour le moment merci

numero de client 13572882 bonjours , apres avoir fait une commande de produit a l essais on me dis que il vont me réenvoyer une commande de 69.99 plus 4.99 de frais chaque mois et qui prendrons le payment sur ma carte de credit donc je voudrais cacellé toute transaction et seulement m envoyer la commande numero 25647651 je vais prendre l essais gratuit et si ca vas bien je recommenderai plus tard ,,,, merci svp me le confirmé par email a ( maboul41@hotmail.com ) que vous avez cacellé toutes commandes qui suis l essais gratuit bien a vous Marc Boulanger 873 beaulieu mcmasterville quebec j3g5a5 telephone 450-536-0437

Instaflex's reply to:

Instaflex - 14day Supply$4.99 somehow you guys tookyou alsotook29

Kelvin,

We show that you posted this about 15 minutes prior to calling in to us. After phoning in, it appears the agent was able to help you void the order for the 2nd product that you ordered. If you need additional help, please contact us directly, and always, we request that customers contact us first when they need assistance.
ID
#1092882 Review #1092882 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Problems with payment

Please return my$ 29you was to take one payment of $4.99you took 2 payment.my bank has been overdrift because of that 29$ ,

Instaflex's reply to:

STOP SENDING INSTAFLEX

Harold – your account has been canceled. As this is the 4th time you have ordered from us, we’re surprised you posted this prior to contacting us directly. Had you contacted us directly we would have been more than happy to assist you. As of yet, we’ve received no returns. To further assist you, can you please give us a call at 800-436-0920
ID
#1085021 Review #1085021 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy

PLEASE STOP SENDING ME INSTAFLEX, I HAVE BEEN RETURNING EVERY MONTS, WITHOUT GETTING CREDIT TO MY ACCOUNT. Harold J. Melk halklem@aol.com Thanks for your help.

Instaflex's reply to:

Instaflex - Very bad experience

Our records show you signed up for 2 different trial, one on 6/18 and one on 6/19. This is why you see you were charged twice as much for the trial. We however caught the 2nd shipment, stopped it, and issued you a refund. This was for the 6/19 order, and that account was canceled. Your order from 6/18 shipped the following morning and on 7/6, 18 days later, not the 7 you assert below, your account went into monthly shipment. We canceled your account for you as posting this complaint is the first form of communication we have received from you since placing your two orders. We always ask that customers please try and contact us first if they have a question or need assistance. If you need further help, please call us at 800-436-0920
ID
#1079575 Review #1079575 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Poor customer service

My initial order was charged $9.99 on my credit card instead of the $4.95 as mentioned originally.l Then they charged $78.73 only after 7days instead of the 14day allowance to decide whether i wanted to continue or not. This is unacceptable.

I has no choice but to accept this.

I do not appreciate their lack of commitment and do not want any more of these shipments. I will find another way SO please honor my request and do not send anymore, as I will advise my Credit card company to refuse any further charge Besides, if i want some more, i can get it at GNC at a cost of half the price.

Instaflex's reply to:

Instaflex - Unsolicited Order

Subsequently to posting this, you phoned us directly for the first time, your account was canceled and you were issued a refund. You also let us know that your complaint was a mistake and that someone had used your card with your information, and it was unrelated to us. If you need additional help, please don’t hesitate to give us a call back.
ID
#1073259 Review #1073259 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Fraudulent order an credit card billing initiated by someone other than myself.
Loss
$5
Preferred solution
Cease immediately unsolicited orders.

On July 7, 2017, my credit card statement showed a charge for $4.99 from Instaflex. I had never contacted the company or initiated an order in any way, and in fact had never even heard of Instaflex.

I immediately canceled my credit card and filed a fraud report with my card company. A few days later I received a "sample" in the mail from Instaflex, again something I had never ordered. This posting of a complaint has been my first contact of any kind with Instaflex.

I consider this type of unsolicited order to be fraudulent given Instaflex initiated the order without any action on my part. I don't know how they got my credit card number.

Instaflex's reply to:

Cancelling Instaflex

Sally – We would have been more than happy to help you with your account if had contacted us directly. Your account has now been canceled. We put our phone number on every bottle we ship, every page of our website, and in all order receipts that are emailed out. If you need it or want additional help, please call us at 800-436-0920
ID
#1071432 Review #1071432 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • It works
Cons
  • Price and the fact that thep keep sending the product
Reason of review
Order processing issue
Loss
$75
Preferred solution
Full refund

They just keep sending me product without my permission. The product worked great!

But I can buy it @the health food store for almost the same price! You guys are ridiculous ! Cancel Cancel! Cancel cancel cancel cancel I will cancel my credit card promptly.

Do it now! You know where u can stick it! Rip off Rip off Rip Off Will never buy that product again! Take a freaking hike!

Will never buy online again! Thanks to you guys. Never mind what a *** company.

And then you have to write a review of a 100 words when you can say it in ten words or less. Not impressed at all!

Instaflex's reply to:

Instaflex - When taken in by inspired paid advertisement

We’re not familiar with Purity Products as they are not associated with our company, but yes customers may cancel anytime during the 18 day trial either by phone, email, or through our online customer portal, and they will not be charged anything additional nor will they have to return their sample. That is theirs to keep.
ID
#1070813 Review #1070813 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy

Just remember to always mark the date down of a delivery of any pills, tablets etc that are sent to you on a trial basis. This applies to many companies like Purity etc., if the pills sent do not meet with your expectations then notify the company WELL BEFORE the expiry date they gave you for testing...ie 18days trial ...

then phone 16 days before and inform them of your wish to terminate the contract. I often find, personally speaking of course, ... that the persons advertising their products on air... will use an abundance of glowing enthusiasm that their products will rejuvenate you beyond all belief.....Ha,Ha,Ha.

Of course they are paid to do that .

Regrettably, sometimes your body might not be as receptive as others ...so in this case you have to notify the company before the next replenishment date. Having been there has given me the encouragement to help others become aware of the fate of late cancellation

Instaflex's reply to:

Want to buy instaflex advance in israel

If you would like to make a wholesale inquiry, please contact us at support@Instaflex.com
ID
#1069895 Review #1069895 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Fast order processing

where can I buy instaflex advance in Israel if not are you shiping to Israel. Is there an office or an export manager I can contact in order to Import this products to Israel We are a group of Orthopeds which are trying your Instaflex Advance please direct me to the right person in the company I myself tried it for the passed 3 month and gave to 4 other people with hip and knee proplems and it work both for me and them, this can be a great prouct to sell it here in Israel.

What is the procedures and te terms of your company, We will as wel need to approve it by the health authorities here in in Israel. what docoumnation are excisting for reviewing to the ministry of health Sincerely yours Morris Weingarten bagsvered@gmail.com

Instaflex's reply to:

Instaflex Sketchy Company?

We’re sorry you had an issue with your order. We use a fraud prevention service to screen orders before they are approved. The service looks at a multitude of variables, such as Geo Location, address verification, card type, user activity on the site, etc. It appears your order was declined due to this fraud screening, we’re sorry if this was done in error as we do occasionally get false positives. We’re glad you were able to easily understand the terms of the trial program as we try and make them very clear for everyone. Our product is available in a number of ways for purchase, through the trial program, a single bottle or bundled bottle purchases on our site, and also through major retail outlets like GNC and Walgreens.
ID
#1013966 Review #1013966 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • That they declined my gift card
Reason of review
Declined my card, that had $4.99 + this was a Visa Gift Card that I shop with online for safety precaution!
Preferred solution
Let the company propose a solution

I wanted to get a trial, thinking that it must be a good product if they're offering a 14 day free trial. I always use gift cards with online purchases for safety precautions.

They declined $4.99 on the card that I know has way more than that amount. The pop up said that this card was declined to try another? They just want to be able to charge you and bind you into paying for future product that you didn't know if you liked yet? You must contact them with in 18 days of your free trial to cancel, I've been there done that and I was still charged on other free trial offers.

Most of the time you have to jump through hoops to cancel. I've rather buy the product if I want to try it than to go through the cancellation process and waste my time, which to me is more valuable than $4.99 or the $75 dollars if you get scammed by them charging you after you cancelled. If I try it I will give a true review on sites that are unbiased if you share reviews on some sites that are bias they may hide bad reviews, I've experience this so many times. Please make sure to read reviews from unbiased sites.

I just found this site which I hope that my review gets published.

This is in regards to the "FREE SAMPLE OFFER ONLY" not the product itself. I have not tried the product yet.

Instaflex's reply to:

Instaflex - Supplement Free Trial Review

Hi – Our records show you posted this complaint prior to calling in to our customer service department. Our records show the representative was able to cancel the account at your request and give you an RMA # for a full refund. Please let us know if you need additional assistance, we always encourage customers to contact us first so that we may assist them with their account.
ID
#1005116 Review #1005116 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Problems with payment

I paid 4.99 for shipping n handle with my credit card for the 14 free days of pill i did not like this product but yet without my permission this company took74.98 off my card an i want it put back on my card an i dont not want this product anymore an for this to be taking off my card again if its not back on my card i will get in touch with my lawyer i did not appoval this an am not happy about this i will be calling early in the moring thank you

Instaflex's reply to:

So instaflex NO.i think

We’re sorry to hear the product did not work for you. We’d be happy to help assist you with your account. Since you posted the comment anonymously, there is no way for us to do this proactively for you or to contact you. Customers may cancel anytime by using the contact form on Nugenix.com or by emailing us at support@nugenix.com. If you wish to speak with someone to cancel, our customer care center is open 6 days a week and be reached by calling 855-714-3234. We’d be glad to assist you with canceling through any of these avenues.
ID
#1000012 Review #1000012 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy

it did not work , tried second bottle still did not work. I tried to cancel , that did not work either.

what do you do, when they do not listen. I think it is a scam , so you keep on paying. how do you stop them. who do you talk to ?

to stop this nuisance, let me know please .

is there a number to call please. I do not what else to say to get their attention and stop this stupidity I do not know what else I can say for them to listen, I just keep repeating myself.so I keeping saying the same thing, because they refuse to accept my comments.

Instaflex's reply to:

Instaflex - Membership Review

We’re very sorry to hear the product did not work for you. We would be more than happy to assist you with your account if you can call us at 800.436.0920 or email us at support@instaflex.com. You comment was posted anonymously, otherwise we would be able to follow up with you directly. We also offer a 30-day money back guarantee on all shipments, so a customer, like yourself, would be able to return their shipment for a full refund. We would be happy to give you those details if you can contact us directly.
ID
#988529 Review #988529 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy

I was told if this didn't work they would cancel my order. It didn't work but the pills kept coming and my card kept being billed and I can't get my money back so I cancelled my card and got a new one This is BS

Instaflex's reply to:

Instaflex - Review in Health and Beauty category from Montreal, Quebec

We make Instaflex available for purchase in a variety of manners including major retail outlets like GNC and Walgreens, single and multiple bottle purchases on our website, and also through a trial program. Customers who purchase through our trial program have 18-days to sample our product. Customers who like the product don’t have to do anything and at the end of the 18-day trial they will be placed in our auto-replenishment program. Customers who do not like the product or prefer not to be on the auto-replenishment program may cancel any time during the 18-day trial or after without future commitments. We try to make the product available for purchase in the manner of the customer’s choosing.
ID
#919856 Review #919856 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Good customer service

Whoever you are, be careful and don't give them your credit card dates.

I had to cancel my credit card because they started to take money out of it, without my consent! THIS IS A SCAM !!! Now they want me to write 100 words to be able to submit this review, ok: SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM, SCAM.

Ali – Our records show that you signed up for 2 trials of Instaflex Advanced several weeks apart. Shortly after you posted this, our records indicate you phoned into our customer care center, for the first time, and asked for both accounts to be canceled, which they...
View full review
ID
#893372 Review #893372 is a subjective opinion of poster.
Location
Southington, Connecticut